Cât costă XC40, cel mai mic SUV din gama Volvo? Este modelul ideal pentru oraș

Autor: Adrian Somai 08 dec. 2022 Știri auto

Volvo XC40 este unul dintre cele mai apreciate SUV-uri compacte, de mici dimensiuni, disponibile la această oră pe piață. În ciuda dimensiunilor sale ceva mai mici, XC40 nu are deloc puține de oferit, ba chiar din contră. Astfel, nu este de mirare de ce este atât de iubit!

XC40 se poate dovedi mașina perfectă atât pentru oraș, cât și pentru o aventură de un weekend în natură. La începutul acestui an a primit un facelift minor, care a inclus printre altele câteva modificări estetice subtile și mai multe îmbunătățiri la nivelul habitaclului. Este o mașină confortabilă, ușor de condus și care arată bine. Nu numai atât însă, se dovedește a fi extrem de capabilă, în ciuda posibilelor aparente.

Cel mai accesibil XC40 în România

Volvo XC40 nu este însă un model ieftin pentru piața auto din țara noastră, prețurile pornind de la 40.650 de euro, cu toate taxele incluse. Vorbim în acest caz despre versiunea de echipare de bază, Core. Echiparea standard include printre altele jante din aliaj de 18 inci, faruri cu LED, șine argintii pentru acoperiș, senzori de parcare, limitator de viteză, pilot automat, hayon electric, sistem keyless, lumini ambientale și ștergătoare automate.

La interior, clienții au parte de un volan și scaune încălzite față/spate, instrumentar de bord de 12 inci, display central de 9 inci, sistem de climatizare pe două zone și un încărcător wireless pentru smartphone.

Această cea mai accesibilă variantă a lui XC40 este echipată din punct de vedere tehnic cu o unitate de motorizare de 1.5 litri, cu trei cilindri, capabilă să dezvolte 129 de cai putere și un cuplu maxim de 245 Nm. Consumul mixt este de 7.4 litri la suta de kilometri, în timp ce sprintul de la 0 la 100 km/h poate fi realizat în 10.9 secunde.

Cel mai scump Volvo XC40

Cel mai costisitor Volvo XC40 pornește de la 52.350 de euro, cu toate taxele incluse. În acest caz vorbim despre nivelul de echipare de top, Ultimate, care include printre altele senzori de parcare fata și spate, sistem audio Harman Kardon, schimbător de viteze din cristal produs de Orrefors și trapă panoramică.

Din punct de vedere tehnic, în cazul acestei versiuni avem un sistem mild-hybrid capabil să dezvolte o putere de 197 de cai și un cuplu maxim de 300 Nm. Transmisia este asigurată prin intermediul unei cutii automate. Sprintul de la 0 la 100 km/h este posibil de realizat în 7.6 secunde, iar consumul mixt este de 7.1 litri/100 kilometri.


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: ProMotor


Adrian Somai
Adrian Somai
Am studiat cursurile Facultății de “Finanțe, Asigurări, Bănci și Burse de Valori” din cadrul Academiei de Studii Economice București. Lucrez în presă de mai bine de cinci ani, colaborând de-a lungul vremii cu diverse publicații precum Ziarul de Sport, Cars.ro sau Manager.ro. Mi-a plăcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide